- Виручка Групи склала €11 675 млн, що на -0,3% менше порівняно з І кварталом 2024 року, або на +0,6% більше за постійними валютними курсами1 порівняно з І кварталом 2024 року.
 - Виручка автомобільного підрозділу склала €10 128 млн, -3,0% порівняно з І кварталом 2024 року, та -2,2% за постійними валютними курсами1 порівняно з І кварталом 2024 року.
 - Суттєво-позитивний ефект зміни продуктового міксу: +3,7 процентного пункта.
 
 
Група Renault продала 564 980 одиниць у І кварталі 2025 року, що на 2,9% більше порівняно з І кварталом 2024 року.
- В Європі2 продажі Групи зросли на 2,8%, до 402 413 одиниць (PC+LCV3), значно випереджаючи ринок (-2,0%), завдяки сильним результатам продажів легкових авто бренду Renault. Dacia перевершила ринок у Європі: модель Sandero лишається №1 за продажами, а модель Bigster почала активно залучати замовлення.
 - На міжнародних ринках бренд Renault збільшив продажі на 11,6%, завдяки суттєвому зростанню в Латинській Америці (+21,1%), Марокко (+45,5%) і Південній Кореї завдяки реалізації Міжнародного стратегічного плану 2027
Комерційна політика залишалась орієнтованою на створення цінності з 58,5% продажів у роздрібному каналі4, що на 16,8 пунктів вище середнього ринку; 40,6% продажів припало на сегмент C та вище5. Група Renault підтримує залишкову вартість своїх автомобілів на значно вищому рівні, ніж у прямих конкурентів, завдяки комплексному підходу до ціноутворення.
Частка електрифікованих продажів у Європі зросла до 44,2% (+15,3 пункти порівняно з І кварталом 2024 року), часткою гібридів на рівні 31,0% (+10,2 пункти) та електромобілів на рівні 13,2% (+5,1 пункти) завдяки моделям Renault 5 E-Tech, Spring та Scenic E-Tech.
Бренд Renault досяг 61,2% електрифікованих продажів у Європі, що на 15,0 пунктів більше, ніж у І кварталі 2024 року, та на 6,6 пунктів більше, ніж у IV кварталі 2024 року: продажі гібридів зросли на 46,1% (частка — 44,1%), продажі електромобілів — на 87,9% (частка — 17,1%). Renault став другим брендом у Європі за продажами повних гібридів (HEV).
Міцний обсяг замовлень у Європі — близько 2 місяців випереджальних продажів, що свідчить про успіх нових запусків.
Група Renault підтверджує свій фінансовий прогноз на 2025 рік:
- Операційна маржа Групи ≥7% (включаючи приблизно 1 пункт негативного впливу від CAFE1)
 - Вільний грошовий потік ≥€2 млрд (враховуючи негативний вплив капітальних витрат на дослідження та розробки RNAIPL, очікуваний на рівні близько €200 млн).
- У 2025 році Група Renault планує запустити 7 нових моделей (зокрема електричний Renault 4 E-Tech, Dacia Bigster та Alpine A390 для Європи, а також кросовер C-класу для міжнародних ринків) і провести 2 фейсліфти (Renault Austral та Renault Espace). Крім того, бренд Renault представить моделі Grand Koleos та Kardian на нових ринках.
  
  
1 Для того, щоб проаналізувати зміну консолідованого доходу при постійних обмінних курсах, Група Renault перераховує дохід за поточний період, застосовуючи середні обмінні курси за попередній період.
2 Результати Європейського ринку згідно з ACEA.
3 Пасажирські і легкі комерційні автомобілі.
4 Група Renault, пасажирські авто, Франція, Німеччина, Італія, Іспанія та Великобританія.
5 Результати бренду Renault, пасажирські авто Європейського ринку згідно з ACEA.
6 Попередні дані на кінець березня 2025 року на основі наступних європейських ринків: Австрія, Бельгія, Чехія, Данія, Естонія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ісландія, Ірландія, Італія, Литва, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Польща, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Велика Британія.
7 Включно з електричними, гібридними (HEV) і Плаг-ін гібридними (PHEV) пасажирськими автомобілями, за виключенням м’яких гібридів (MHEV).
        «У першому кварталі 2025 року Група Renault перевершила ринок зі зростанням світових продажів на 2,9% попри складне середовище. Це зростання забезпечене успіхом наших нещодавніх запусків: на них припадало 28,3% нашої виручки у першому кварталі, і їхня частка буде зростати в наступних кварталах завдяки поступовому розширенню виробництва нових моделей. До кінця 2025 року Renault матиме найсвіжіший модельний ряд у Європі, паралельно розширюючи присутність на міжнародних ринках. Сила Renault також полягає у зниженні ризиків за рахунок пропозиції як електромобілів, так і автомобілів із ДВЗ та гібридів незалежно від темпів енергетичного переходу. Ця гнучкість і активна продуктова стратегія надають нам конкурентну перевагу. Управління витратами залишається ключовим пріоритетом. В умовах дуже нестабільного макроекономічного середовища Група Renault вирішила проактивно впровадити додаткові заходи зі скорочення витрат. Ці зусилля підвищать нашу конкурентоспроможність.»
| 
			 (в мільйонах євро)  | 
			
			 2024  | 
			
			 2025  | 
			
			 Зміна 2025/2024  | 
			
			 Зміна при постійному валютному курсі FX1  | 
		
|---|---|---|---|---|
| 
			 1ий квартал  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Автомобільна промисловість  | 
			
			 10,446  | 
			
			 10,128  | 
			
			 -3.0%  | 
			
			 -2.2%  | 
		
| 
			 Сервіси мобільності  | 
			
			 15  | 
			
			 23  | 
			
			 +53.3%  | 
			
			 +52.8%  | 
		
| 
			 Фінансування продажів  | 
			
			 1,246  | 
			
			 1,524  | 
			
			 +22.3%  | 
			
			 +23.5%  | 
		
| 
			 Total  | 
			
			 11,707  | 
			
			 11,675  | 
			
			 -0.3%  | 
			
			 +0.6%  | 
		
1 Для того, щоб проаналізувати зміну консолідованого доходу при постійних обмінних курсах, Група Renault перераховує дохід за поточний період, застосовуючи середні обмінні курси за попередній період.
| 
			 Станом на березень 2025  | 
			
			 Об’єм продажів 2 (у штуках)  | 
			
			 Частка ринку PC + LCV у %  | 
		|
|---|---|---|---|
| 
			 1  | 
			
			 France  | 
			
			 132,712  | 
			
			 26.8  | 
		
| 
			 2  | 
			
			 ITALY  | 
			
			 55,126  | 
			
			 11.2  | 
		
| 
			 3  | 
			
			 SPAIN  | 
			
			 42,592  | 
			
			 13.2  | 
		
| 
			 4  | 
			
			 TÜRKIYE  | 
			
			 35,607  | 
			
			 12.9  | 
		
| 
			 5  | 
			
			 GERMANY  | 
			
			 34,950  | 
			
			 4.8  | 
		
| 
			 6  | 
			
			 UNITED KINGDOM  | 
			
			 33,278  | 
			
			 5.0  | 
		
| 
			 7  | 
			
			 BRAZIL  | 
			
			 29,708  | 
			
			 5.7  | 
		
| 
			 8  | 
			
			 BELGIUM+LUXEMBOURG  | 
			
			 19,831  | 
			
			 12.8  | 
		
| 
			 9  | 
			
			 MOROCCO  | 
			
			 18,729  | 
			
			 38.9  | 
		
| 
			 10  | 
			
			 ARGENTINA  | 
			
			 15,493  | 
			
			 10.1  | 
		
| 
			 11  | 
			
			 SOUTH KOREA  | 
			
			 13,598  | 
			
			 3.5  | 
		
| 
			 12  | 
			
			 ROMANIA  | 
			
			 12,417  | 
			
			 33.3  | 
		
| 
			 13  | 
			
			 POLAND  | 
			
			 12,286  | 
			
			 7.7  | 
		
| 
			 14  | 
			
			 Portugal  | 
			
			 10,026  | 
			
			 15.1  | 
		
| 
			 15  | 
			
			 INDIA  | 
			
			 8,302  | 
			
			 0.6  | 
		
2 Продажі за виключенням Twizy.
| 
			 RENAULT 
  | 
			
			 Перший квартал 2024  | 
			
			 Перший квартал 2025  | 
			
			 Change %  | 
		|
|---|---|---|---|---|
| 
			 PC  | 
			
			 266,861  | 
			
			 311,111  | 
			
			 +16.6%  | 
		|
| 
			 LCV  | 
			
			 98,562  | 
			
			 77,905  | 
			
			 -21.0%  | 
		|
| 
			 PC+LCV  | 
			
			 365,423  | 
			
			 389,016  | 
			
			 +6.5%  | 
		|
| 
			 RENAULT KOREA MOTORS  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		||
| 
			 PC  | 
			
			 5,385  | 
			
			 126  | 
			
			 -97.7%  | 
		|
| 
			 DACIA  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		|
| 
			 PC  | 
			
			 175,324  | 
			
			 172,736  | 
			
			 -1.5%  | 
		|
| 
			 LCV  | 
			
			 2,009  | 
			
			 1,014  | 
			
			 -49.5%  | 
		|
| 
			 PC+LCV  | 
			
			 177,333  | 
			
			 173,750  | 
			
			 -2.0%  | 
		|
| 
			 ALPINE  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		|
| 
			 PC  | 
			
			 1,063  | 
			
			 2,088  | 
			
			 +96.4%  | 
		|
| 
			 ГРУПА RENAULT  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		|
| 
			 PC  | 
			
			 448,633  | 
			
			 486,061  | 
			
			 +8.3%  | 
		|
| 
			 LCV  | 
			
			 100,571  | 
			
			 78,919  | 
			
			 -21.5%  | 
		|
| 
			 PC+LCV  | 
			
			 549,204  | 
			
			 564,980  | 
			
			 +2.9%  | 
		|
Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, яка переосмислює себе. Група покладається на взаємодоповнюваність своїх 4 брендів - Renault, Dacia, Alpine, Mobilize - і пропонує своїм клієнтам стійкі та інноваційні рішення для мобільності. Представлена у 114 країнах, Група Renault продала 2,264 мільйона автомобілів у 2024 році. У ній працює понад 98 000 осіб, які щодня втілюють її мету, щоб мобільність зближувала людей. Готова до викликів як на дорозі, так і в конкурентній боротьбі, Група прагне до амбітної трансформації, що приносить прибуток, зосередженої на розробці нових технологій та послуг, а також нового асортименту ще більш конкурентоспроможних, збалансованих та електрифікованих транспортних засобів. Відповідно до екологічних викликів, Група Renault прагне досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.