Економні та високопродуктивні двигуни, встановлені в усі версії Renault Master
          
          
          Витрати пального Renault Master*
МІСЬКИЙ ЦИКЛ
Від 9,1 л /100 км дизельного пального
ЗМІШАНИЙ ЦИКЛ
Від 8 л/100 км дизельного пального
ЗАМІСЬКИЙ ЦИКЛ
Від 7,3 л/100 км дизельного пального
* в залежності від типу двигуна і версії
Пропонуємо два рішення – передньоприводна та задньоприводна версія автомобіля Renault Master. У кожного є свої переваги та особливості.
Renault Master з переднім приводом
Завдяки надзвичайно низькому порогу завантаження передньопривідна версія нового MASTER найкраще підходить для використання корисного вантажного об'єму та автомобільних перевезень.
- Легкість завантаження завдяки одному з найнижчих порогів у сегменті.
 - Більший об'єм завантаження завдяки збільшеній корисній висоті та дуже низькому порогу.
 - Повна вага автомобіля (GVW) сягає 3,5 т (посвідчення класу B).
 - Краще враження від поїздки.
 - Нижчий рівень споживання пального, як на дорозі, так і на довгих дистанціях.
 - Три ще компактніші варіанти довжини: L1, L2, L3 та корисний об’єм до 14,8 м³.
 
Renault Master з заднім приводом
Завдяки покращеній здатності завантаження, буксирування, а також позашляховим можливостям задньоприводна версія абсолютно нового MASTER – це ваш ідеальний помічник для перевезення великих вантажів на
- Більше максимальне навантаження на задню вісь.
 - Більш сумісні додаткові адаптації.
 - Версії L3 та L4: корисна довжина більша, ніж 4 м, з об’ємом до 17 м³.
 - Здатність буксирування додатково до 500 кг.
 - Повна вага автомобіля (GVW) - 4,5 т.
 
Переваги тяги та зчеплення:
- Більша тяга з великим вантажем, під гору та на пухкому ґрунті для зменшення ризику застрявання.
 - Більший дорожній просвіт
 - Опційний механізм блокування диференціалу.
 - Подвійні колеса для кращого зчеплення та навантаження на задню вісь.
 

Складні маршрути – не проблема разом з Renault Master